Tuesday, October 19, 2010

Keja yang hepi...^_^

Ramai yang tanya nape aku xjadi programmer?y?kan dulu study coding+java+bahasa yg aku xpaham tu-_-"
yup!jawapan nya senang je...aku pening bila tengok coding yang banyak2 tue...memang la best bila wat coding then done!menjadi...sangat2 berpuas hati...tapi sebelum jadi muka yang ceria berseri-seri tu....ampa suma akan mengalami frasa dimana akan tensen+muka berkerut2+hampir2 pkai spec+migrain tiba2..uhukT_T (maybe aku sorg je kot yg cam tu)
Then now aku rasa aku tau pe yang aku minat dah kot...keja ape yang suit wif me..DESIGN!
keja yang w'pon agak tertekan...tapi sekurang2nya aku seronok leh main ngan software baru, yang aku x study langsung dlm klas dulu...tapi tak lari jauh sangat kot...still in IT profession..multimedia designer...kerja aku tiap2 hari design ads, design new product, pikir camne nak popularkan produk by web...
heh~n now aku dah kureng tensen sket da bley wat keja dengan hepi...cukup setahun kat cni da boley cari keja baru...skang pon dah jengah2 web cari keja yg maybe sesuwai ngan minat aku...
cari kerja...cari kerja...

mood : jengah web wedding photographer coz terjangkit penyakit ngan mmber ofis yg nak kawen...tapi gambar2 ni sgt cantek..maybe pas ni aku bley bukak bisnes camni...photog+edit+wedding package...need to learn more^_^

No comments: