Sunday, October 24, 2010

hepi birthday to me!


alhamdulillah...
dapat juga tahun ni aku sambut besday yang ke-24...1 year more to go...menghampiri tahun target wajib kawen aku..heheh
dulu aku slalu target umur ni wat pe...umur ni jadi pe...n yang pasti 90% target aku dah tercapai!
10% lagi gagal disebabkan prob yang tak dapat dielakkan...takpela...maybe ade hikmah disebaliknya..
aku nak ucapkan trimas 2 all my fren coz wish besday & mendoakan yang terbaik untuk aku...amin~semoga yang didoakan kalian menjadi kenyataan=)
n 2 my bff..thanx nak blanja aku...kononnya dat's my birthday present..heheh sweet!thanx fren...
act, b4 ni aku mmg x celebrate pon birthday aku...slalunya mmber2 wish kat hp @ kat fb/frenster je..n aku slalu blikan present untuk aku sendiri...mcm thn lepas aku belikan diri sendiri hp...hehe
dengan cara ni aku tahu diri ku begitu berharga (cam iklan plak;))
tahun ni dah plan hadiah pe kat aku...tapi gaji tak dapat lagi...so postpone jap...my birthday present jap ye...nnt i dtg bli u^_^
nape tak de org bagi present kat aku?ade...tapi....hurmm..forget it...tak harapkan pape pon..coz aku pon slalu wish je kat org n mmber2...doakan kebahagian orang lain di hari lahir adalah hadiah yang terbaik bagi birthday girl/ boy...

p/s : wish hepi birthday 2 all octoberian..moga dirahmati slalu..n i pray hepi always for me^_^

No comments: