Sunday, December 19, 2010

pecah masuk!!

argghh!!umah sewa aku kena pecah masuk lagi...hampestos~http://www.emocutez.com
kebetulan semalam aku balik kg jap...blk je petang tadi, budak umah aku ckap ada orang masuk umah..
memula diorang ingat aku balik coz pintu bilik aku terbuka masa diorg bangun subuh pagi tadi...
tapi bila cek balik rupanya bukan!patutla masa aku balik petang tadi macam ada barang dalam bilik aku da berubah..nasib baik aku bawak balik laptop n barang2 penting....haish~kalo tak, tatau la aku nak cakap cmana kalo hilang laptop company tu...huhuehttp://www.emocutez.com
sepanjang aku dok umah ni, da dua kali kena pecah masuk...bulan posa skali ari tu...tapi time tu barang hilang...kali ni adalah bernasib baik takde barang hilang...
da la suma dalam umah ni anak dara...aku macam syak je india kat depan lorong umah aku ni...coz lorong depan umah aku ni sederet umah india...huhue..tatau la...
da la aku ni tito mati...
mama cakap kalo bom meletup tepi telinga blom tentu aku bley sedar..http://www.emocutez.com
haish~da takut nak dok kat umah sewa ni sorg2...http://www.emocutez.com

2 comments:

shafa_lee85 said...

aiyy00ooo.....why u x bg tau i laling....ish..ish...nasin u x de kat umah...

norafifah said...

i pon terkejut lagi...huhue
skang nak tito pon trauma da..-_-"