Wednesday, November 4, 2009

penat+ngantuk=rasa tak sihat-_-

aku masih kat ofis...tiba2 aku dh jd cam wan plak...
mlm2 cmni still kat ofis lg..huhue
semua ni coz aku jd petugas haji kat kelana jaya la...
duty tak kira pg ke ptg...tapi janji elaun masyuk..heheh
seronok sebenarnya keja camni even tak cukup tito...-_-
tengok gelagat jemaah haji yang pelbagai..w'pon aku keja kat dalam kabin..still boley nampak gelagat pakcik+makcik yang nak g haji...harap2 lepas ni giliran mama+abah plak...amin~
housemate aku cakap badan aku dah susut sket..heheh..besh2
wan, saye dh kuros...ngeh2=)
dah lama aku tak kuar g berpoya2 ngan housemate...dating pon dah tak sempat...huhue
tak pe la...nanti boley topup...hihihi..
owh..raya haji dah nak dekat..patut ke aku beli baju raya..hahah..pe salahnya berbelanja untuk diri sendiri...lama tak membeli-belah kain ni...tapi nak tukar hp dulu la...
hahah..gilo la...dapat elaun semua benda aku nampak nak beli je...
tapi hp mmg nak kena tukar...asyik prob je...tak boley...mesti tukar!=)
nanti g survey la...TAPI, yg penting nak kena struggle cari keja baru...
praktikal kat tabung haji ni dah nak abis...wan dah stat bebel2 suh cari keja..
baik dear~~saye akan cari dengan sepenuh hati saye...^_^V
uhuhue...penat~~nak tito jap b4 g kelana jaya untuk duty pg nanti...huargh~~zzzzz-_-

No comments: