Friday, September 11, 2009

versi ramadhan+syawal--^_^

lama gak aku x update blog nh...sebulan lebey ke ek...huhue tatau a...
bukan pe...tenet kat cni dh kena block...hadui~~
byk benda terjadi ramadhan nh..byk mengubah hidup aku...
lagi brapa hari je lagi nk sambut kedatangan syawal...berlalu pergi ramadhan..
seb bek aku dh shop baju raya..huahua...
x masuk ramadhan lagi dh 2 pasang bju raya...
tajaan abah..hehe
ala...bkn pe...duit gaji aku pon ckup2 nk mkn kat cni je...
lgpon aku kan masih tanggungan abah..(^0^)
last week aku g teman wan bli baju kemeja...nak wat raya kata dia..
kat sogo kan sale smpai 31/8...pe lg...shopping la...
aku g ngan mun+wan je...smpai sogo terpaksa tgglkan mun..sian dia..
wan nk g cr kemeja punya psl...
pas dpt selai kemeja+2 jeans dia dh pnt nk jalan. weh, aku x shopping pon lg dia dh penat..
last2 aku suh dia balik je la...penat je usung dia kalo muka dh cam sayur layu
lps dia tgglkan aku ngan muka layu dia 2...aku cr mun...shopping sakan ktorg smpai kul 5!
hahaha...bygkan dr kul 1 sampai kul 5 ktorg pusing sogo+dibulan posa lg...
saja tempah penat yg sengaja...blk 2 singgah dato' keramat tapau pece lele..
ronda2 bazar pas 2 ktorg chow..
smpai umah dh x larat nk gerak...masing2 kepenatan..

1 comment:

sha@emtee said...

hihi...letih ye cik pipah eh..hihi..takpe..sekali sekla..nnti sha join sama..ngehngeh..