Tuesday, November 20, 2012

Berdebar-debar

Tajuk tak boley blah kannnn....hewhew
ye, ceq da nak tukaq status dahh....
status TJJ (tunang jarak jauh) -------> PJJ (perkahwinan jarak jauh)
hehehe...en wan kan asyik projek sana sini...tinggal la daku disini...uhuk

lagi 2 minggu ke eh?ke 2 minggu lebey lagi?
huhue....hari pon boley ingat2 lupa kannn

persiapan ada la dalam 65%
barang hantaran dah setel...tinggal lagi ada tambahan sikit maybe dari sedara mara yang nak tumpang bagi
terima aje....lagi aku suka kan
dulang & segala mak nenek yang nak kena hias atas dulang dah beli
tukang gubah?? kreativti sendiri aje....jimat bajet nak upah orang

proses membuat doorgift #abaikan apa yang takpatut..hewhew#
doorgift pun dalam proses 
nasib baik adik2 aku balik bercuti
adela orang nak tolong buat doorgift...nak harap aku & mama lambat la jawabnya
mama bz dok jahit langsir....alamatnya aku jugak nak kena buat sorang2
banyak tu!

baju akad nikah+kenduri pun dah setel!
shawl je aku tempah kat wife opismate buat beading
disebabkan en wan keja luar...so baju kenduri sebelah lelaki pun tempah sini skali
senang...tak dela susah2 aku nak g kL fitting baju
baju en wan pun semua tempah sini guna baju contoh....nasibla kalau baju dia besar
gedabak la awak pakai kenduri nanti...hehehe

apa lagi ye...jangan la terlepas pandang huhue
dah la aku urus sorang2 dari urusan kad, baju, hantaran (sib baik sedara en wan tolong gubah untuk dia)
en wan pun dah balik mesia nak setelkan borang nikah
ce bayangkan lagi 2 minggu borang nikah tak setel lagi...huhue -_-
ya Allah...permudahkanla segala urusan hamba mu ini

No comments: