Friday, July 8, 2011

Kenduri Kawen!^_-

tajuk tak boley blah...heheetapi memang betul pun....pe yang betulnya?tajuk kat atas tu la....kenduri kawen + jemputan berderet2 sejak cuti skool ari tu..huhue

kalo kenduri org2 yang tak dikenali tak pe gak...tapi....kebanyakannya, bukan 'kebanyakan' lagi boley dikatakan 99% adalah kenduri member2 yang dikenali....antaranya kiyo(yang dedulu masa kat ukm susah kot nak sebut nama lelaki...huhue, kawen gak ko eh), paie n hubby (hrp2 korg bahagia hingga akhir hayat...2-2 aku kenal tp lain2 tempat), amoi (sowi yang xleh g kenduri u...huhue jauh sgt) classmate ukm dulu boley dikatakan 40% da kawen n engage...

ouwh....tak lupa gak cik hanafi....so sweet la cikgu n wifey....#w'pon dulu cikgu hampir2 meminang saya..ahaks..abisla kalo wan baca huhue~ saya doakan cikgu bahagia hingga akhir hayat ..maybe ni jodoh terbaik cikgu....amin^_^
act, minggu ni sangat memenatkan....bukan minggu ni je, dari minggu lepas lagi...asyik interview + exam...waa...bizinya makcik -_-"
doakan la aku success dlm salah satu tempat yang aku p tu....amin~
da busan keja sini...macam tak berkembang je pemikiran aku ni...yang 'berkembang' dengan jayanya lemak2 kat badan aku ni...T_T"..huuuue
tapi environment tempat keja aku suka coz suma pompuan...so rasa cam selamat sikit...hehe
tapi tak boley cuci mata ...lol~
wan balik karang pon dia da tak kenal aku rasa....sedey2...balik umah kadang2 mama siap sound jaga badan jangan jadi cam ibu beranak 5....huwaaa~sadisnya!


No comments: