Friday, April 8, 2011

Janji?perlu ke...


dulu...dulu la kan...penah ada abg angkat..then, 'terjanji' satu janji yang tak sepatutnya aku janji ngan dia...then...aku da takut!
dem~sepatutnya aku tak buat janji yang sebegitu....yang mendatangkan masalah di masa depan....
yang boleh ubah hidup seseorang ekceli lebih tepat lagi hidup aku!
waaa...napa aku p berjanji dengan dia??camna kalau dia tuntut janji tu?
dan janji tu kena dilaksanakan before umur aku masuk 25...
janji tu aku buat 6-7 tahun dulu...maybe dia pon da lupa kot...

napa tetiba aku teringat pasala benda ni?sebab 2-3 hari lepas aku banyak sangat berfikir sampai terpikir benda bukan2...-_-"

ni namanya syndrom ngengada...benda yang tak sepatutnya pikir p pikir wat pe kan...
tapi da tatau nak wat pe kan...kena la pikir..huhue
sebab tu la terpaksa la jadi bad girl kadang2 bila da penat berpikir ni...
kena la buat sumthing yang orang berpikir sayang ke tak kat kita....
biar orang berpikir pulak kan..hehe~
bukan selalu...kalau sayang...lu pikir la sendiri!


No comments: