Tuesday, February 16, 2010

fever+cough+flu....again

uhuhuks...aku kena selesema lagi...baru je brape hari aku bebas flu...kena lagi!
xpela~dugaan nh...td bawak apex my little kitten. sian dia muka bengkak cam kena sengat tebuan je aku tengok..
5 hari xmkn...asyik minum je, 2 pon aku yang suapkan...alhamdulillah dia bertahan
yela, baygkan la...klinik haiwan kan xbukak time CNY...so aku cuma leh berharap+berdoa...n she still ok....
td bawak g klinik doc inject+bagi mkn ubat...aku tengok bengkak muka dia dh ok...makanan dia pon dh abis dia makan...sok kena la beli len...tatau la nape aku sayang sangat kat apex, maybe coz aku xde kucing yang cam 2 kot...
warna bulu dia unik sangat...atas kepala dia de warna hitam cam rambut je...pas 2 badan dia putih xde tompok langsung..cute sangat!
nape nama dia apex?eheh~ni sebab mata dia bulat n warna kelabu+hitam...bila dia sepet kan mata dia...sebijik cam apek jual sayur...heheh~cute~kawaii~
nanti aku upload gambar dia...xsempat amek gambar dia lg=)

No comments: